Gdzie podpisać kartę PKO

Gdzie podpisać kartę płatniczą z PKO? To pytanie często zadawane, z pozoru banalne ale staje przed nim każdy, nowo upieczony, posiadacz karty. Nie jest to zresztą czynność, którą wykonujemy na codzień, więc i z głowy może ulecieć.
Jako, że obraz wart jest słów wielu (czy tysiąca, to nie wiem) dlatego nasz szybki, mini kurs podpisywania karty płatniczej PKO, który można zaaplikować do każdej, innej karty, wykonamy za pomocą zdjęć ilustrujących.


Zobaczmy najpierw jak wygląda typowa karta płatnicza wydawana przez bank PKO z przodu i z tyłu.

Kartę podpisujemy imieniem oraz nazwiskiem z tyłu, tak jak zaznaczono na ilustracji, na jasnym polu z paskami w tle. Jak głosi informacja na karcie, nie należy posługiwać się kartą bez podpisu, a sprzedawca ma obowiązek sprawdzać czy karta jest podpisana oraz jego zgodność z podpisem złożonym na rachunku.

Mam nadzieję, że nie nie pozostaną już żadne wątpliwości, co do tego gdzie podpisać kartę płatniczą, a karta pko i podpis nie będzie stanowić problemu

5 komentarzy:

  1. dziękuje za ten artykuł/ post :) zgadza się, sprawa z pozoru banalna, tym bardziej, że jestem młodą osobą żyjącą pośród technologii, a taka mała rzecz mnie zagięła... dziękuje bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! Ja też się zastanawiałem przez chwilę czy aby dobrze robię i trochę mnie ta niepewność gryzła. Teraz mam spokojny sen i podpisaną kartę :). Dzięki za zwięzłe informacje!

      Usuń
  2. To jest takie banalne, że aż głupio się kogoś pytać ale zawsze lepiej się upewnić zanim się podpisze kartę, bo potem to już przepadlo. Fajnie, że wrzuciłeś fotki.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja bym się podpisał samym nazwiskiem, a nie imieniem i nazwiskiem jak na umowie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bogu dzięki za takich pomocnych ludzi :)

    OdpowiedzUsuń